Vanaf dinsdag 2 november a.s. duurt het mogelijk iets langer voordat u wordt geholpen

Vanwege de invoering van een nieuw systeem kan het vanaf dinsdag 2 november a.s. tijdelijk wat langer duren voordat u contact met de gemeente krijgt als u belt. Wij werken vanaf dan met een nieuw klant- en zaaksysteem, waarin wij uw (aan)vragen registreren. Omdat dit voor onze medewerkers even wennen is, kan het zijn dat telefoongesprekken iets langer duren en u langer ‘in de wacht’ staat. Uiteraard streven we er naar u zo snel mogelijk te helpen.

Als u belt of het gemeentehuis bezoekt kunnen wij u vragen naar uw adresgegevens

Op basis hiervan kunnen we u beter van dienst zijn. In het systeem kunnen we uw (aan)vraag dan snel terugvinden en zien wat er in tussentijd al is ondernomen en hoe het is afgehandeld.

Wij zijn ook online bereikbaar

U kunt ons ook een bericht sturen via WhatsApp (06120 830 46), Facebook of Twitter. Steeds meer zaken kunt u ook online via onze website regelen.